Kundservice dygnet runt

-
Vi har alla varit där. I den eviga telefonkön. I väntan på mejlet som inte besvaras snabbt nog från leverantören. En verksamhet som irriterar sig när problemen inte blir lösta. Så ska det inte vara. Därför arbetar ABAX kundservice annorlunda.

Tillgänglighet och snabba svar med rätt lösning är ABAX melodi. Som kund hos oss ska du inte behöva vänta till måndag för att få hjälp med ett problem som uppstår en fredagskväll klockan 21. Vi förstår att alla verksamheter inte stannar upp efter kontorstider eller under helgdagar, särskilt bland företagare inom transport- och logistik och service- och underhåll som har fordon rullandes sju dagar i veckan, året runt. Därför har vi valt att ha vår kundservice öppen dygnet runt. Principen går hand i hand med den höga kvalitén på våra produkter och tjänster – det går att lita på oss!

Trygghet för företaget och medarbetarna

När man som kund investerar i en elektronisk körjournal, ett spårsystem eller ett digitalt projektverktyg ska produkten och tjänsterna fungera som utlovat. Skulle det trots allt uppstå frågor eller problem vill vi alltid vara tillgängliga.

En medarbetare i ett företag som använder vår elektroniska körjournal ska ha möjligheten att ringa direkt till oss för att få hjälp, istället för att ”besvära” chefen med något som vi kan fixa omedelbart. Det skapar effektivare arbetsdagar för hela företaget.

Kolla upp leverantörens kundservice innan köp

Innan du väljer leverantör vill vi därför starkt rekommendera att du överväger företagets kundservice. Är du lika intressant för företaget innan du blir kund, som när du tecknat abonnemanget? Det borde vara en självklarhet, men dessvärre kan vi nog vara överens om att det är sällsynt med fantastiska kundserviceupplevelser. Tills du upplever ABAX.